Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17917
Title: Оптимізація параметрів форкамери стаціонарного газового двигуна при роботі на низькокалорійних газових паливах
Other Titles: Optimization of parametrs prechamber stationary gas engines when operating on the low calorie gas fuels
Authors: Марченко, Андрій Петрович
Осетров, Олександр Олександрович
Кравченко, Сергій Сергійович
Keywords: НГП; синтез-газ; газова апаратура; паливо-повітряна суміш; критерії якості
Issue Date: 2015
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Марченко А. П. Оптимізація параметрів форкамери стаціонарного газового двигуна при роботі на низькокалорійних газових паливах / А. П. Марченко, О. О. Осетров, С. С. Кравченко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2015. – № 2. – С. 13-21.
Abstract: Робота присвячена оптимізації конструктивних параметрів форкамери і налаштувань газової апаратури стаціонарного газового двигуна 11ГД100М при використанні в ньому низькокалорійних газових палив. Показано, що при використанні цих палив в серійній форкамері утворюється збіднена паливо-повітряна суміш, зменшується енергія форкамерного факела та збільшується мінімальна енергія запалювання паливо-повітряної суміші. Означене може призвести до пропусків запалювання суміші у форкамері та циліндрі. Виконане оптимізаційне дослідження дозволило визначити параметри форкамери і налаштування газової апаратури, що забезпечують суттєве покращення обраних критеріїв якості.
The work is dedicated to the optimization of design parameters and settings prechamber gas equipment 11GD100M stationary gas engine using low calorie gas in its fuel. It is shown that by using low calorie gas as fuel in the settling chamber is fo rmed of lean fuel-air mixture, reduced energy pre-chamber flare and increases the minimum ignition energy of the fuel-air mixture. This may result in misfire mixture in the cylinder. It is shown that the impact of changing design parameters and settings prechamber gas equipment to the selected criteria of quality is ambiguous. Achieved optimization study showed that the proposed values of parameters for all cases of use of the LCG allow a significant improvement in the quality of the selected criteria.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17917
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVS_2015_2_Marchenko_Optymizatsiia_parametriv.pdf740,03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.