Теоретичні дослідження робочого процесу безшатунного двигуна
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Приведена математична модель робочого циклу бензинового чотиритактного двигуна з урахуванням кінематики силового механізму та змінного ступеня стискання на часткових режимах. Модель впускної системи заснована на рівняннях втрат тиску в елементах впускної системи і дозволяє визначати температуру та тиск перед впускним клапаном в залежності від навантаження та частоти обертання колінчастого валу. По точності розрахунків дана математична модель не поступається відомим програмам, але значно простіша, менш трудомістка й вимагає меншого машинного часу. Модель дозволяє оцінювати заходи, що направлені на оптимізацію конструкції двигуна й підвищення його паливної економічності.
The mathematical model of duty cycle of petrol four-stroke engine is resulted taking into account the kinematics of power mechanism and variable degree of compression on the partial modes. The model of the inlet system is based on equalizations of losses of pressure in the elements of the inlet system. The model of the inlet system allows to determine a temperature and pressure before an induction-valve depending on loading and frequencies of rotation of crankshaft. On exactness of calculations this mathematical model does not yield to the known programs, but considerably more simple, less labour intensive and requires less machine time. A model allows to estimate measures, directed on optimization of construction of engine and increase of his fuel economy.
The mathematical model of duty cycle of petrol four-stroke engine is resulted taking into account the kinematics of power mechanism and variable degree of compression on the partial modes. The model of the inlet system is based on equalizations of losses of pressure in the elements of the inlet system. The model of the inlet system allows to determine a temperature and pressure before an induction-valve depending on loading and frequencies of rotation of crankshaft. On exactness of calculations this mathematical model does not yield to the known programs, but considerably more simple, less labour intensive and requires less machine time. A model allows to estimate measures, directed on optimization of construction of engine and increase of his fuel economy.
Опис
Ключові слова
бензиновий чотирьохтактний двигун, силовий механізм, стискання, впускна система, частота обертання, паливна економічність
Бібліографічний опис
Теоретичні дослідження робочого процесу безшатунного двигуна / Т. М. Колеснікова // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2015. – № 2. – С. 26-29.