Науково-теоретичне визначення професійного становлення студентів як майбутніх психолого-педагогічних фахівців
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди
Анотація
У статті висвітлені психолого-педагогічні аспекти сутності, змісту, умов і рекомендацій з розвитку професійного становлення студентів як майбутніх фахівців психолого-педагогічної діяльності. Приділена увага компонентам і критеріям щодо формування визначеного соціально-професійного явища у навчально-виховному процесі.
In article psihologo-pedagogical aspects of essence, the maintenance, conditions and recommendations about development of professional formation of students as future experts of psihologo-pedagogical activity are opened. The attention is paid to components and criteria concerning formation of the given socially-professional phenomenon in teaching and educational process.
In article psihologo-pedagogical aspects of essence, the maintenance, conditions and recommendations about development of professional formation of students as future experts of psihologo-pedagogical activity are opened. The attention is paid to components and criteria concerning formation of the given socially-professional phenomenon in teaching and educational process.
Опис
Ключові слова
професійне становлення, психолого-педагогічна підготовленість, професійна мотивація, professional formation, professional-psychological readiness, professional motivation
Бібліографічний опис
Сегеда О. О. Науково-теоретичне визначення професійного становлення студентів як майбутніх психолого-педагогічних фахівців / О. О. Сегеда, Б. І. Фурманець // Вісник ХНПУ : зб. наук. пр. Сер. : Психологія. – Харків : ХНПУ. – 2012. – Вип. 44 (1). – С. 201-209.
