Педагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Метою статті є обґрунтування педагогічних умов удосконалення управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту. Визначено, що найбільш значущими педагогічними умовами є рівень мотивації студентів до навчання, реалізація особистісного та діяльністного підходів під час управлінської підготовки, забезпечення розуміння і критичного осмислення магістрами вивчаємого навчального матеріалу.

Опис

Ключові слова

підготовка професійна, підготовка фахівців, підготовка кадрів, керівник, процес навчально-виховний, мотивація, зацікавленність, активність, професіоналізм, розуміння

Бібліографічний опис

Резнік С. М. Педагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту / С. М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2009. – № 3. – С. 94-100.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced