Педагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Метою статті є обґрунтування педагогічних умов удосконалення управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту. Визначено, що найбільш значущими педагогічними умовами є рівень мотивації студентів до навчання, реалізація особистісного та діяльністного підходів під час управлінської підготовки, забезпечення розуміння і критичного осмислення магістрами вивчаємого навчального матеріалу.
Опис
Ключові слова
підготовка професійна, підготовка фахівців, підготовка кадрів, керівник, процес навчально-виховний, мотивація, зацікавленність, активність, професіоналізм, розуміння
Бібліографічний опис
Резнік С. М. Педагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту / С. М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2009. – № 3. – С. 94-100.