Критерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

Анотація

Проаналізовано та обґрунтовано критерії розуміння студентами навчального матеріалу (уміння розкрити суть питання, пояснити його іншій людині, здатність робити висновки, перефразувати, структурувати по-своєму, переказувати «своїми словами» навчальний матеріал, уміння його ілюструвати власними прикладами, рисунками та ін.). Відповідно до них визначено чотири рівня розуміння – високий, середній, низькій та дуже низький. Виділено найбільш поширені критерії розуміння: адекватність, повнота (обсяг), глибина, чіткість, обґрунтованість.
Аnalysed and grounded the criteria of students’ understanding of educational material (ability to expose essence of question, explain to him by another man, ability to draw a conclusion, paraphrase, to plan one’s own way, to retell the «words» educational material, ability to illustrate by his own example and pictures, etc.). In accordance with them four levels of understanding are fixed – high, middle, low and very low. The most widespread criteria of understanding are selected: adequacy, plenitude (volume), depth, clearness, validity.

Опис

Ключові слова

знання, уміння, навички, освіта вища, процес навчальний, підготовка професійна, компетентність професійна

Бібліографічний опис

Резнік С. М. Критерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалу / С. М. Резнік // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2010. – № 5. – С. 116-118.