Інформаційні технології у навчальному процесі професійно-технічних навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті наведено результати аналізу можливостей, цілей, напрямків та стратегії впровадження інформаційних технологій у навчальний процес професійно-технічних навчальних закладів, а також визначено готовність викладачів цих навчальних закладів до використання даних технологій у педагогічній діяльності. Визначено поняття "інформаційні технології", педагогічні цілі їхнього використання. Уточнено основні напрямки використання інформаційних технологій у професійно-технічних навчальних закладах, а саме у навчальному процесі, в межах здійснення наукових досліджень, у адміністративному процесі та при реалізації електронної комерції. Визначено елементи стратегії впровадження інформаційних технологій в навчальні заклади освіти, основними серед яких є підтримка педагогічних цілей, вимоги до структурних змін, оцінювання, питання якості, розробка та впровадження, мультимедійний досвід, питання фінансування. Наведено результати анкетування викладачів професійно-технічних навчальних закладів щодо визначення їхньої готовності до використання інформаційних технологій у своїй педагогічній діяльності, які свідчать про усвідомлення необхідності та бажання застосовувати ці технології у навчальному процесі.
Результати аналізу можливостей, цілей, напрямів і стратегій для впровадження інформаційних технологій у навчальному процесі професійної освіти, а також визначити готовність вчителів цих шкіл, щоб використовувати ці технології у викладанні аги подарунків в цій статті. Він визначає поняття "інформаційні технології", педагогічний мета їх використання. Уточнити фокус інформаційних технологій у професійно-технічних навчальних закладів, а саме в освітній процес, в рамках дослідження, в адміністративному процесі і в здійсненні електронної комерції. Елементи стратегії впровадження інформаційних технологій в освітніх установах, основним з яких є підтримка педагогічних цілей, вимоги до структурних змін, оцінки, питання якості, розвиток та реалі зації, мультимедійний досвід, проблеми фінансування. Результати опитування викладачів у професійній освіті за визначенням їх готовність використовувати інформаційні технології у своїй викладацькій діяльності, які вказують усвідомлення необхідності і бажання використовувати ці технології в навчальному процесі.

Опис

Ключові слова

вища технічна освіта, інформаційні технології, стратегія впровадження, навчальний процес, викладачі, професійно-технічні навчальні заклади, information technology, implementation strategy, learning process, teachers, vocational-technical schools

Бібліографічний опис

Агапова М. О. Інформаційні технології у навчальному процесі професійно-технічних навчальних закладів / М. О. Агапова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2015. – № 3. – С. 72-79.