Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18044
Title: Педагогічне моделювання: стан і тенденції розвитку
Other Titles: Pedagogical modeling: status and trends
Authors: Брюханова, Наталія Олександрівна
Корольова, Наталія Валеріївна
Keywords: вища технічна освіта; професійна освіта; професійна діяльність; система освіти; педагогічні моделі; педагогічне моделювання; vocational education; professional activity; education system; teaching model; teacher modeling
Issue Date: 2015
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Брюханова Н. О. Педагогічне моделювання: стан і тенденції розвитку / Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2015. – № 3. – С. 64-71.
Abstract: Статтю присвячено проблемі моделювання, під яким розуміється дослідження об'єктів пізнання на їх моделях, що є обов'язковим етапом у науково-методичних пошуках способів удосконалення дидактичних складників освітнього процесу. У свою чергу, модель – це схематичне представлення ключових характеристик педагогічних систем, процесів, ситуацій. Розглянуто також відмінні ознаки моделей взагалі та педагогічних моделей зокрема, їхні види й вимоги, яким повинні відповідати педагогічні моделі; відмінні ознаки та принципи педагогічного моделювання, підходи, які застосовуються у процесі педагогічного моделювання.
The article deals with the modeling, which refers to the study of objects of knowledge on their models, which is a mandatory step in the scientific and methodical search for ways to improve the teaching components of the educational process. In turn, the model - is a schematic representation of the key characteristics of teaching systems, processes, situations. We also consider the characteristics of the models in general and teachers in particular models, their types and requirements to be met by the pedagogical model; features and principles of pedagogical modeling approaches that are used in the process of pedagogical modeling.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18044
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2015_3_Briukhanova_Pedahohichne_modeliuvannia.pdf281,5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.