Моделі та інформаційна технологія забезпечення компетентності випускників вищого навчального закладу з урахуванням вимог роботодавця
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
кандидат технічних наук
item.page.thesis.degree.level
кандидатська дисертація
item.page.thesis.degree.discipline
05.13.06 – інформаційні технології
item.page.thesis.degree.department
Спеціалізована вчена рада Д 64.050.07
item.page.thesis.degree.grantor
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
item.page.thesis.degree.advisor
Лебединський Ігор Леонідович
item.page.thesis.degree.committeeMember
Куценко Олександр Сергійович
Гамаюн Ігор Петрович
Северин Валерій Петрович
Гамаюн Ігор Петрович
Северин Валерій Петрович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Abstract
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.13.06 – інформаційні технології. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2015. У дисертаційній роботі вирішена актуальна науково-практична задача обґрунтування та розробки інформаційної технології забезпечення компетентності випускників ВНЗ з урахуванням вимог роботодавця до компетентності фахівців. Проаналізовано наукові досягнення в області підвищення ефективності навчання з урахуванням модульної системи і компетентісного підходу, сформульовано основні вимоги до інформаційної системи підтримки прийняття рішень для викладацького складу з метою вдосконалення процесу навчання студентів технічних спеціальностей, зокрема, майбутніх інженерів. Створено математичну модель представлення компетентності студентів як складної агрегованої характеристики. Розроблено модель багатокритеріальної оптимізації параметрів навчального процесу, яка дозволяє максимізувати функцію компетентності. Розроблено і впроваджено відповідну інформаційну технологію підтримки прийняття рішень, яка дозволяє проводити оптимізацію процесу навчання студентів технічних спеціальностей задля підвищення їхньої компетентності, що відповідає вимогам роботодавців. Здійснено оптимізацію параметрів навчального процесу для студентів заочної форми навчання, які вивчають дисципліну "Теоретичні основи електротехніки", що дозволяє підвищити сформований рівень компетентності на 20-35 %. Результати впроваджено та використано під час організації навчального процесу у провідних закладах вищої освіти України.
Description
Keywords
інформаційна технологія, система підтримки прийняття рішень, метод багатокритеріальної класифікації, метод деформованих конфігурацій, компетентність випускників, дисертації, information technology, decision support system, method of multicriteria classification, method of deformable configurations, competence of graduates
Citation
Загородня Т. М. Моделі та інформаційна технологія забезпечення компетентності випускників вищого навчального закладу з урахуванням вимог роботодавця [Електронний ресурс] : дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.13.06 / Тетяна Миколаївна Загородня ; наук. керівник Лебединський І. Л. ; Сумський держ. ун-т. – Суми, 2015. – 172 с. – Бібліогр.: с. 137-155. – укр.