Моделі та інформаційна технологія забезпечення компетентності випускників вищого навчального закладу з урахуванням вимог роботодавця

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

кандидат технічних наук

item.page.thesis.degree.level

кандидатська дисертація

item.page.thesis.degree.discipline

05.13.06 – інформаційні технології

item.page.thesis.degree.department

Спеціалізована вчена рада Д 64.050.07

item.page.thesis.degree.grantor

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

item.page.thesis.degree.advisor

Лебединський Ігор Леонідович

item.page.thesis.degree.committeeMember

Куценко Олександр Сергійович
Гамаюн Ігор Петрович
Северин Валерій Петрович

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет

Abstract

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.13.06 – інформаційні технології. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2015. У дисертаційній роботі вирішена актуальна науково-практична задача обґрунтування та розробки інформаційної технології забезпечення компетентності випускників ВНЗ з урахуванням вимог роботодавця до компетентності фахівців. Проаналізовано наукові досягнення в області підвищення ефективності навчання з урахуванням модульної системи і компетентісного підходу, сформульовано основні вимоги до інформаційної системи підтримки прийняття рішень для викладацького складу з метою вдосконалення процесу навчання студентів технічних спеціальностей, зокрема, майбутніх інженерів. Створено математичну модель представлення компетентності студентів як складної агрегованої характеристики. Розроблено модель багатокритеріальної оптимізації параметрів навчального процесу, яка дозволяє максимізувати функцію компетентності. Розроблено і впроваджено відповідну інформаційну технологію підтримки прийняття рішень, яка дозволяє проводити оптимізацію процесу навчання студентів технічних спеціальностей задля підвищення їхньої компетентності, що відповідає вимогам роботодавців. Здійснено оптимізацію параметрів навчального процесу для студентів заочної форми навчання, які вивчають дисципліну "Теоретичні основи електротехніки", що дозволяє підвищити сформований рівень компетентності на 20-35 %. Результати впроваджено та використано під час організації навчального процесу у провідних закладах вищої освіти України.

Description

Citation

Загородня Т. М. Моделі та інформаційна технологія забезпечення компетентності випускників вищого навчального закладу з урахуванням вимог роботодавця [Електронний ресурс] : дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.13.06 / Тетяна Миколаївна Загородня ; наук. керівник Лебединський І. Л. ; Сумський держ. ун-т. – Суми, 2015. – 172 с. – Бібліогр.: с. 137-155. – укр.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By