Some directions of achievement high-quality of new level of education (by experience of using modern pedagogical educational technologies in the National technical university "Kharkiv polytechnic institute")

Ескіз

Дата

2011

Автори

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Вихід на новий якісний рівень розвитку суспільства, кардинальні зміни цілей і характеру суспільного виробництва спричиняють зміну вимог до професіоналізму й особистісних якостей фахівців. Значне зростання обсягів інформації і прискорення циклу її відновлення при обмеженому терміні навчання, розвиток інформаційно-комунікативних технологій потребують інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності студентів завдяки впровадженню сучасних педагогічних технологій. У статті розглядається досвід НТУ "ХПІ" щодо впровадження нового змісту, методів навчання, посилення прикладної спрямованості, відповідного дидактичного, науково-методичного та психолого-педагогічного забезпечення навчального процесу.

Опис

Ключові слова

підготовка професійна, підготовка фахівців, якості особистісні, професіоналізм, технології інформаційно-комунікаційні, технології педагогічні, інновації, діяльність навчально-пізнавальна, процес навчальний

Бібліографічний опис

Panfilov Y. Some directions of achievement high-quality of new level of education (by experience of using modern pedagogical educational technologies in the National technical university "Kharkiv polytechnic institute") / Y. Panfilov // Теория и практика управления социальными системами: философия, психология, педагогика, социология. – 2011. – № 4. – С. 36-46.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced