Готовність студентів до саморозвитку: сутність і структура

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська інженерно-педагогічна академія

Анотація

У статті розкрито сутність і структуру поняття «готовність до саморозвитку». Проаналізовано результати поточного дослідження, яке проводилося на базі НТУ «ХПІ». Запропоновано рекомендації по активізації формування готовності до саморозвитку. Описані перспективи подальшого дослідження.
The essence and structure of the concept "readiness for self-development" are disclosed in the article. The results of the current research that has conducted at NTU "KhPI" are analyzed. The recommendations are given as far as activization of the formation of readiness to self-development. The prospects of further research are described.

Опис

Ключові слова

самопізнання, самооцінка, впевненість, рефлексія, самоефективність, self-knowledge, self-appraisal, self-confidence, reflection, self-efficiency

Бібліографічний опис

Михайличенко В. Є. Готовність студентів до саморозвитку: сутність і структура / В. Є. Михайличенко, М. В. Канівець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Problems of Engineering Pedagogic Education : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2011. – № 32-33. – С. 304-310.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced