Готовність студентів до саморозвитку: сутність і структура
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська інженерно-педагогічна академія
Анотація
У статті розкрито сутність і структуру поняття «готовність до саморозвитку». Проаналізовано результати поточного дослідження, яке проводилося на базі НТУ «ХПІ». Запропоновано рекомендації по активізації формування готовності до саморозвитку. Описані перспективи подальшого дослідження.
The essence and structure of the concept "readiness for self-development" are disclosed in the article. The results of the current research that has conducted at NTU "KhPI" are analyzed. The recommendations are given as far as activization of the formation of readiness to self-development. The prospects of further research are described.
The essence and structure of the concept "readiness for self-development" are disclosed in the article. The results of the current research that has conducted at NTU "KhPI" are analyzed. The recommendations are given as far as activization of the formation of readiness to self-development. The prospects of further research are described.
Опис
Ключові слова
самопізнання, самооцінка, впевненість, рефлексія, самоефективність, self-knowledge, self-appraisal, self-confidence, reflection, self-efficiency
Бібліографічний опис
Михайличенко В. Є. Готовність студентів до саморозвитку: сутність і структура / В. Є. Михайличенко, М. В. Канівець // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Problems of Engineering Pedagogic Education : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2011. – № 32-33. – С. 304-310.