Самосвідомість як основа розвитку особистості студента
Дата
2011
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Класичний приватний університет
Анотація
У статті показано роль самосвідомості як основи розвитку особистості студента. Виділено й розкрито зміст взаємопов’язаних компонентів самосвідомості, а саме: самопізнання, самооцінки, самоконтролю та самовдосконалення. Кінцевим продуктом розвитку самосвідомості є усвідомлення студентом своєї Я-концепції.
The significance of the student's self-consciousness as a personal evolution's foundation is shown. Authors mark-out three interrelated components of self-consciousness: self-knowledge, self-control and self-perfection. The scheme of self-consciousness' evolution is presented and the final product of self-consciousness is described as a recognition by student his self "I-conception".
The significance of the student's self-consciousness as a personal evolution's foundation is shown. Authors mark-out three interrelated components of self-consciousness: self-knowledge, self-control and self-perfection. The scheme of self-consciousness' evolution is presented and the final product of self-consciousness is described as a recognition by student his self "I-conception".
Опис
Ключові слова
самопізнання, самооцінка, самоконтроль, самовдосконалення, Я-концепція, self-knowledge, self-control, self-perfection, I-conception
Бібліографічний опис
Михайличенко В. Є. Самосвідомість як основа розвитку особистості студента / В. Є. Михайличенко, М. В. Канівець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / голов. ред. Т. І. Сущенко. – Запоріжжя : КПУ, 2011. – Вип. 15 (68). – С. 339-346.