Самосвідомість як основа розвитку особистості студента

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Класичний приватний університет

Анотація

У статті показано роль самосвідомості як основи розвитку особистості студента. Виділено й розкрито зміст взаємопов’язаних компонентів самосвідомості, а саме: самопізнання, самооцінки, самоконтролю та самовдосконалення. Кінцевим продуктом розвитку самосвідомості є усвідомлення студентом своєї Я-концепції.
The significance of the student's self-consciousness as a personal evolution's foundation is shown. Authors mark-out three interrelated components of self-consciousness: self-knowledge, self-control and self-perfection. The scheme of self-consciousness' evolution is presented and the final product of self-consciousness is described as a recognition by student his self "I-conception".

Опис

Ключові слова

самопізнання, самооцінка, самоконтроль, самовдосконалення, Я-концепція, self-knowledge, self-control, self-perfection, I-conception

Бібліографічний опис

Михайличенко В. Є. Самосвідомість як основа розвитку особистості студента / В. Є. Михайличенко, М. В. Канівець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / голов. ред. Т. І. Сущенко. – Запоріжжя : КПУ, 2011. – Вип. 15 (68). – С. 339-346.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в