Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка

Анотація

У статті розглянута формуюча роль Я-концепції в процесі формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку та вдосконалення особистісних якостей. Надані практичні рекомендації щодо її усвідомлення і використання в навчальному процесі. Описані перспективи подальшого дослідження.
The formative role of self-concept in the process of formation of the willingness to professional and personal self-development of future engineers is considered. Authors give the practical recommendations for awareness and use of it in the learning process. The prospects for further research are described.

Опис

Ключові слова

самосвідомість, самопізнання, самовдосконалення, самооцінка, впевненість, рефлексія, мотивація, self-awareness, self-knowledge, self-esteem, self-confidence, reflection, motivation

Бібліографічний опис

Канівець М. В. Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів / М. В. Канівець, В. Є. Михайличенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2012. – № 6 (24). – С. 282-291.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced