Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів
Дата
2012
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянута формуюча роль Я-концепції в процесі формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку та вдосконалення особистісних якостей. Надані практичні рекомендації щодо її усвідомлення і використання в навчальному процесі. Описані перспективи подальшого дослідження.
The formative role of self-concept in the process of formation of the willingness to professional and personal self-development of future engineers is considered. Authors give the practical recommendations for awareness and use of it in the learning process. The prospects for further research are described.
The formative role of self-concept in the process of formation of the willingness to professional and personal self-development of future engineers is considered. Authors give the practical recommendations for awareness and use of it in the learning process. The prospects for further research are described.
Опис
Ключові слова
самосвідомість, самопізнання, самовдосконалення, самооцінка, впевненість, рефлексія, мотивація, self-awareness, self-knowledge, self-esteem, self-confidence, reflection, motivation
Бібліографічний опис
Канівець М. В. Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів / М. В. Канівець, В. Є. Михайличенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2012. – № 6 (24). – С. 282-291.