Самооцінка як компонент самоствердження особистості студента ВНЗ

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Класичний приватний університет

Анотація

Серед найважливіших утворень у структурі спрямованості особистості, що визначає її ставлення до об’єктів соціального оточення, є ціннісні орієнтації та самооцінка. Формування адекватної самооцінки, ціннісних орієнтацій та особистісних якостей завжди було важливою соціальною проблемою. Самооцінка належить до центральних утворень особистості.
Mong the most important entities in the structure of the orientation of the individual, which defines its relationship to the objects of the social environment, there is value orientation and self-esteem. Formation of self-esteem, values and personal qualities have always been an important social problem. Self-esteem refers to the central entities of personality, its nucleus.

Опис

Ключові слова

освіта вища, особистість, орієнтації ціннісні, процес навчально-виховний, педагогіка гуманістична, самоактуалізація, здібності, середовище соціальне, self-esteem, assertiveness, value orientation

Бібліографічний опис

Підбуцька Н. В. Самооцінка як компонент самоствердження особистості студента ВНЗ / Н. В. Підбуцька, Н. О. Савченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / голов. ред. Т. І. Сущенко. – Запоріжжя : КПУ, 2010. – Вип. 8. – С. 348-352.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced