Впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядаються теоретичні та методико-практичні підходи до впровадження концепції управління взаємовідносинами з клієнтами на промисловому секторі на ринку пивоваріння. Визначено складові інформаційного забезпечення CRM-систем на підприємстві. Обгрунтовані в роботі наукові положення, висновки та практичні рекомендації є важливим підгрунтям для вирішення проблемних питань впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості. Зроблено висновок, що підприємства, які функціонують на промисловому ринку, отримують додаткові джерела економії ресурсів за рахунок зниження витрат клієнтів, можливості відсікання неприбуткових та неперспективних клієнтів, збільшення кількості повторних продажів перспективних клієнтів.

Опис

Ключові слова

промисловий сектор, клієнт, CRM-технології, автоматизація маркетингу, електронна комерція, industrial sector, brewing industry, customer strategy, customer relationship management

Бібліографічний опис

Вилегжаніна Б. С. Впровадження концепції CRM у пивоварній промисловості / Б. С. Вилегжаніна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 66 (1108). – С. 35-45.

Зібрання