Стратегія ЗЕД проміслового підприємства на глобальних ринках

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто сутність стратегії ЗЕД в економічній сфері діяльності, етапи формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності. Обґрунтовано необхідність розробки зовнішньоекономічної стратегії підприємства, дослідження дозволили уточнити визначення стратегії ЗЕД підприємства як окремого виду функціональних стратегій підприємства, були визначені основні чинники впливу на формування стратегії ЗЕД, а також етапи її формування. Викладенні положення є основою для визначення показників, що кількісно характеризують успішність стратегії зовнішньої діяльності.
The article examines the strategy of foreign trade in economic activity and stages of the strategy of foreign trade. The necessity of development of foreign economic strategy research to clarify the definition of strategy allowed foreign trade enterprises as separate functional strategies enterprises were the basic factors influence the formation of foreign trade strategy, and the stages of its formation. Provisions set out the basis for the definition of indicators quantifies the success of the strategy's external activities.

Опис

Ключові слова

зовнішньоекономічна діяльність, комплексність, гетерархічність стратегій, ринкові відносини, споживачі, foreign trade, industry, strategy, development

Бібліографічний опис

Ємцов Є. В. Стратегія ЗЕД проміслового підприємства на глобальних ринках / Є. В. Ємцов, М. М. Шевченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 66 (1108). – С. 71-76.