Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18921
Название: Дослідження характеристик опору втомі гумових сумішей, що входять до складу елементів пневматичних шин після штучного старіння матеріалу
Другие названия: An investigation of the pneumatic tire's rubber compounds on the fatigue resistance after artificial aging of the materials
Авторы: Ларін, Олексій Олександрович
Ключевые слова: зразки гуми; експериментальні тести; каркас пневматичної шини; pneumatic tire; rubber specimens; experimental fatigue tests
Дата публикации: 2015
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Ларін О. О. Дослідження характеристик опору втомі гумових сумішей, що входять до складу елементів пневматичних шин після штучного старіння матеріалу / О. О. Ларін // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 46 (1155). – С. 45-50.
Краткий осмотр (реферат): У роботі визначаються показники опору втомі гумової суміші матриці каркасу пневматичних шин та закономірності їх зміни внаслідок старіння. Дослідження проводяться експериментально з плоскими зразками на розтяг із циклічним завданням деформацій. Окремо досліджувались зразки матеріалу до та після старіння. Старіння задавалось штучно шляхом тривалої витримки зразків в термокамері на фіксованій підвищеній температурі. Проведено порівняльний аналіз зміни параметрів кривих утоми з часом в наслідок старіння. В роботі також запропоновано апроксимацію зміни базового числа циклів до відмови з часом внаслідок старіння.
The paper defines parameters of the fatigue resistance of the rubber mixture for matrix of pneumatic tire’s carcass (belt) layers and the regularity of their changes due to aging. The research was conducted experimentally using a modem measuring system INSTRON. Tests has been carried out with flat specimens on cyclic tensile deformation in a displacement control condition. The amplitudes of deformation was fixed and the specimens cycles around the set middle level of deformation, that avoids the effect of specimen buckling. The results of the tests on cyclic deformation up to failure at different amplitudes of the load have been approximated by the straight lines in a double logarithmic coordinates, i.e. classical Wohler fatigue curves were obtained. The specimens before and after aging have been studied independently.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18921
Располагается в коллекциях:Вісник № 46
Кафедра "Динаміка та міцність машин"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2015_46_Larin_Doslidzhennia.pdf704,79 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.