Стратегічне маркетингове управління на кондитерських підприємствах Полтавської області

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У роботі проводиться діагностика застосування маркетингових стратегій управління, планування, прогнозування та їх впливу на усю господарську діяльність регіональних підприємствах кондитерських виробів Полтавської області. Роботу виконано на прикладі 6-ти регіональних виробників кондитерської продукції, відноситься до категорії регіональних виробників продукції, що мають річний оборот із реалізації продукції в діапазоні від 2,2 до 11 млн. грн., кількість працівників від 56 до 280 осіб. Досліджено взаємозв’язки між типом використовуваних маркетингових стратегій підприємств та горизонтом маркетингового планування Виділено низку зовнішніх чинників, що обумовлюють актуальність впровадження на підприємствах ефективного стратегічного маркетингового управління.
The work carried diagnostics use marketing strategies of management, planning, forecasting, and their impact on regional economic activity all enterprises Confectionery Poltava region. The work on the example of a 6-regional manufacturer of confectionary products, is categorized regional producers with annual turnover of product sales in the range of 2. 2 to 11 mln. UAH., The number of employees from 56 to 280 people. Investigated the relationship between the type of marketing strategies used by enterprises and marketing planning horizon allocated a number of external factors that determine the relevance of implementation in enterprises effective strategic marketing management. After analysis of the different strategies of marketing management regional enterprise producing confectionery in the Poltava region should be noted that with the development and expansion of market of enterprises the evolution of approaches to strategic marketing management - if the early stages of development of the enterprises with small sales volumes, small product range and the only regional market enterprise entirely do without strategic marketing management as such, in the increasing economic and marketing potential they need a differentiated marketing approach that requires an effective system of strategic marketing management.

Опис

Ключові слова

стратегія масового маркетингу, стратегія диференційованого маркетингу, стратегія концентрованого маркетингу, стратегічне планування, strategic marketing management, strategy of mass marketing, differentiated marketing strategy, concentrated marketing strategy, strategic planning

Бібліографічний опис

Чайкова О. І. Стратегічне маркетингове управління на кондитерських підприємствах Полтавської області / О. І. Чайкова, Ю. Ю. Мірошніченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 23 (1132). – С. 132-139.