Позиціонування контролінгу маркетингу та збуту в системі менеджменту підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Узагальнені наукові підходи щодо визначення змістовного наповнення поняття «маркетинг-контролінг». Запропоновано варіант позиціонування служби контролінгу в системі управління групою інтегрованих підприємств. Сформульовані основні вимоги і запропоновані ознаки класифікації ключових показників маркетинг-контролінгу. Уточнена класифікація ключових показників контролінгу маркетингової діяльності через розширення класифікаційних ознак забезпечує збалансоване управління маркетингом, визначає конкретні шляхи розвитку і підвищення його ефективності, зокрема, дає змогу підпорядкувати цілі управління процесами маркетингу і збуту загальній меті корпоративного управління підприємствами.
Generalized scientific approaches to determine the content of the concept of "marketing controlling". The variant of controlling positioning service in the management group of integrated companies. The basic requirements and features of the classification proposed key indicators marketing controlling. Based on the analysis of the scientific literature on the content of the basic concepts of controlling marketing activities, it should be noted that in some cases the authors interpret them ambiguously, a large array of evolving concepts and generalized, very flexible transformation goes contents of many terms used by researchers. Organic combination of administrative processes in the system controlling marketing and marketing management, manifested in the fact that the marketing departments, each employee was acting within his specialization and competence of its tasks. This function organization, coordination and methodological provision of such service are controlling.

Опис

Ключові слова

системи управління підприємствами, позиціонування служби контролінгу, показники маркетинг-контролінгу, корпоративне управління підприємствами, marketing, controlling, positioning service controlling, key performance indicators Marketing Controlling

Бібліографічний опис

Долінська Р. Г. Позиціонування контролінгу маркетингу та збуту в системі менеджменту підприємства / Р. Г. Долінська, А. В. Бурма // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 23 (1132). – С. 32-40.