Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19160
Название: Стан домашньої освіти на Чернігівщині у XIX – на початку XX ст.
Другие названия: The state of home education in Chernigiv region in the end of XIX-th – the beginning XX-th centuries
Авторы: Яковенко, Г. Г.
Ключевые слова: домашня освіта; домашні учителі; педагогіка; Чернігівщина; підготовка домашніх учителів; професійна підготовка; home education; teachers; pedagogic; profession; Chernihiv region
Дата публикации: 2015
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Яковенко Г. Г. Стан домашньої освіти на Чернігівщині у XIX – на початку XX ст. / Г. Г. Яковенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми історії України. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 38 (1147). – С. 116-128.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається стан розповсюдження домашньої освіти серед дворянства та інших верств населення; участь дворянства та представників інших станів у такого виду педагогічній діяльності; відомості про наявність домашньої освіти у окремих осіб, а також про учителів, що надавали освітні послуги. У статті розглядається професійна підготовка домашніх учителів у середніх навчальних закладах (переважно жіночих); освітньо-організаційна діяльність домашніх учителів по створенню початкових навчальних закладів.
The article covers the establishment and development process of the a degree of distribution of home education among the nobility and other layers of population; a participation of the nobility and representatives of other states in such kind of pedagogical practice. The information about the presence of home education fat home individuals have, and also about teachers that rendered provided educational services. Professional preparation of home teachers is in secondary educational establishments (mainly woman); Educationally-organizational activity of home teachers on creation of primary educational establishments. Home education is an integral part of the educational training of the nobility for admission to educational institutions. Impoverished nobles themselves acted as teachers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19160
Располагается в коллекциях:Вісник № 38

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2015_38_Yakovenko_Stan_domashnoi.pdf252,07 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.