Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19353
Title: Формування портфеля брендів сучасного підприємства
Other Titles: Making a modern business portfolio of brands
Authors: Кузьминчук, Наталія Валеріївна
Куценко, Тетяна Миколаївна
Кролевецька, Юлія Володимирівна
Keywords: конкурентоспроможність; ідентичність; товар; символ; організація; особистість; стратегія; company; competitive sustainability
Issue Date: 2014
Publisher: Херсонський державний університет
Citation: Кузьминчук Н. В. Формування портфеля брендів сучасного підприємства / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, Ю. В. Кролевецька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. – 2014. – Вип. 9-1, ч. 2. – С. 69-72.
Abstract: У статті досліджено сутність і значення портфеля брендів підприємства, визначено фактори формування конкурентної стійкості підприємств. Розглянуто найбільш поширені варіанти архітектури брендів і моделі управління відносинами між брендом і товаром. Визначено основні проблеми формування портфеля брендів та шляхи їх вирішення.
This article deals with the essence and importance of a business portfolio of brands and the factors of competitive business stability. The most wide-spread types of brand architecture and managing patterns between the brand and the product are researched, the main problems of making a business portfolio of brands and their solutions are defined in it.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19353
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nauk_visnyk_HDU_2014_9-1_2_Kuzmynchuk_Formuvannia.pdf617 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.