Формування портфеля брендів сучасного підприємства

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Херсонський державний університет

Анотація

У статті досліджено сутність і значення портфеля брендів підприємства, визначено фактори формування конкурентної стійкості підприємств. Розглянуто найбільш поширені варіанти архітектури брендів і моделі управління відносинами між брендом і товаром. Визначено основні проблеми формування портфеля брендів та шляхи їх вирішення.
This article deals with the essence and importance of a business portfolio of brands and the factors of competitive business stability. The most wide-spread types of brand architecture and managing patterns between the brand and the product are researched, the main problems of making a business portfolio of brands and their solutions are defined in it.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, ідентичність, товар, символ, організація, особистість, стратегія, company, competitive sustainability

Бібліографічний опис

Кузьминчук Н. В. Формування портфеля брендів сучасного підприємства / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, Ю. В. Кролевецька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. – 2014. – Вип. 9-1, ч. 2. – С. 69-72.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced