Оцінювання рівня організаційних знань

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розроблено модель оцінювання рівня освоєння знань (модель РОЗ) навчального закладу (НЗ), під якою розуміється певна сукупність показників і складових, що характеризують основні компоненти організаційних знань (ОЗ) з позицій менеджменту якості, а також опис рівнів освоєння знань всіх складових, які у сукупності визначають організаційні знання НЗ, направлені на досягнення необхідних результатів якості діяльності НЗ.
The evaluation model of knowledge mastering level (model of KML) of educational establishment (EE) is developed, which means the certain aggregate of indexes and constituents, which characterize the basic components of organizational knowledge (OK) from positions of quality management, and also description of knowledge mastering levels of all constituents, which in an aggregate determine organizational knowledge of EE, directed on achieving the necessary results of EE quality activity.

Опис

Ключові слова

рівень освоєння знань, навчальний заклад, ОЗ, мультиагентна система управління, knowledge mastering level, educational establishment, OK

Бібліографічний опис

Яковенко Є. О. Оцінювання рівня організаційних знань / Є. О. Яковенко, В. Д. Гогунський, П. С. Носов // Сучасні технології в машинобудуванні = Modern technologies in mechanical engineering : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 4. – С. 303-308.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced