Підприємницький потенціал як фактор розвитку торговельних підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ФОП Іванченко І. С.

Анотація

У монографії систематизовано накопичений досвід та наведено теоретичне узагальнення щодо визначення сутності підприємницького потенціалу, виділено особливості та основні фактори, що впливають на його формуванняв торгівлі, досліджено передумови розвитку підприємницького потенціалу в торговельних підприємствах України, обґрунтовано науково-методичний підхід і систему ключових показників наявності та рівня розвитку підприємницького потенціалу в торговельнихпідприємствах, визначено особливості внутрішнього підприємницького клімату впідприємствах торгівлі, систематизовано базові моделі інтрапренерства та обґрунтовано ті з них, які можуть сприяти активізації підприємницького потенціалу в торговельних підприємствах. Рекомендовано для викладачів, аспірантів, фахівців сфери економіки підприємства, а також усіх, хто цікавиться проблематикою формуваннята оцінки підприємницького потенціалу в підприємствах торгівлі.

Опис

Ключові слова

підхід системний, клімат підприємницький, концепція інтрапренерства, мотивація

Бібліографічний опис

Краснокутська Н. С. Підприємницький потенціал як фактор розвитку торговельних підприємств : монографія / Н. С. Краснокутська, І. Г. Бубенець ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Іванченко І. С., 2015. – 175 с.