Соціальна політика на бренд-орієнтованому підприємстві в системі цінностей сучасного ведення бізнесу

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

ринок, цілі організації, система мотивації, умови роботи, профспілки, функції управління

Бібліографічний опис

Воліков В. В. Соціальна політика на бренд-орієнтованому підприємстві в системі цінностей сучасного ведення бізнесу / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації : зб. наук. пр. : за матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 листопада 2014 р., м. Харків : у 2 ч. Ч. 1 / ред. О. Г. Романовський, Ю. І. Панфілов. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 346-351.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced