Вісник № 42

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19682

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Документ
    Кріплення осердя статора в корпусах сучасних турбогенераторів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Юр'єва, Олена Юріївна; Поломошнов, Сергій Васильович; Поломошнов, Євген Васильович
    Проаналізовано та класифіковано конструкції кріплення осердя статора в корпусі турбогенераторів, що випускаються в теперішній час на світових підприємствах з турбогенераторобудування. Доведено необхідність застосування додаткових елементів в конструкції турбогенератора, а саме кріплення осердя статора в корпусі. Наведено характеристику жорсткої, еластичної та пружної підвісок. Величина одиничної потужності турбогенераторів обумовлює застосування конкретного типу кріплення осердя статора в корпусі. Особливості конструкції кріплення осердя статора в корпусі турбогенератора відрізняються в залежності від підприємства-виготовника.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимальне керування режимами реактивного навантаження за умов несиметрії напруг розподільчих електричних мереж
    (НТУ "ХПІ", 2015) Тарануха, Марина Сергіївна; Телюта, Руслан Васильович; Зінзура, Василь Васильович
    Запропоновано підхід до керування режимами реактивних навантажень розподільчих електричних мереж номінальною напругою 6-10 кВ шляхом використання симетро-компенсувальних установок. Розроблено структурну схему системи автоматичного керування режимами реактивної потужності розподільчих електричних мереж, яка базується на розв’язку задачі багатокритеріальної оптимізації знайденому методом наближення до утопічної точки в просторі критеріїв. Проведене комп’ютерне моделювання показало перевагу запропонованої системи автоматичного керування над існуючими.
  • Ескіз
    Документ
    Улучшение энергетических показателей тягового электропривода трамвая с двигателем постоянного тока последовательного возбуждения
    (НТУ "ХПИ", 2015) Шавёлкин, Александр Алексеевич; Герасименко, Виталий Анатольевич; Кожемякин, Сергей Михайлович
    Проанализированы существующие технические решения по модернизации тягового электропривода трамвая с двигателем постоянного тока последовательного возбуждения. Исследовано ослабление поля двигателя шунтированием обмотки возбуждения преобразователем на IGBT с возможностью утилизации энергии. Предложены схемы тяговых преобразователей с шунтированием и независимым включением последовательной обмотки возбуждения, позволяющие снизить потери энергии в силовых цепях, работоспособность их подтверждена математическим моделированием.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка та дослідження роботи системи автоматичного керування тяговим електроприводом
    (НТУ "ХПІ", 2015) Савеленко, Іван Володимирович
    Розроблено структурну схему системи автоматичного керування тяговим електроприводом на основі синхронного двигуна з постійними магнітами, застосування якої дозволяє керувати рухом контактних електровозів, а також досліджено якість роботи запропонованої системи шляхом математичного моделювання в середовищі Simulink.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка фіксатора коротких замикань для повітряних ліній електропередач напругою 110 – 150 кВ.
    (НТУ "ХПІ", 2015) Плєшков, Петро Григорович; Котиш, Андрій Іванович; Сіріков, Олександр Іванович
    Запропонована проста конструкція електромеханічного фіксатора короткого замикання для повітряних ліній електропередач напругою 110-150 кВ. Для обраної конструкції наведена методика розрахунку його технічних характеристик. Експериментально доведена на дослідному зразку придатність запропонованої методики для інженерних розрахунків.
  • Ескіз
    Документ
    Методика мультифізичного аналізу зв’язаних електромагнітних і теплових процесів в індукційній кухонній плиті та посуді, що нагрівається
    (НТУ "ХПІ", 2015) Пантелят, Михайло Гаррійович; Трофімов, Андрій Володимирович
    У роботі запропоновано методику мультифізичного чисельного аналізу розподілу зв’язаних електромагнітного та теплового полів індукційної кухонної плити та посуду, що нагрівається, у двовимірній постановці методом скінчених елементів. Враховуються залежності від температури електрофізичних і теплофізичних властивостей матеріалів конструкцій, що розглядаються, а також магнітні властивості магнітом’яких матеріалів.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование процесса управления торцевым магнитоэлектрическим генератором
    (НТУ "ХПИ", 2015) Монахов, Евгений Андреевич; Чумак, Вадим Владимирович
    В данной статье проведен анализ и сравнение системы управления и стабилизации внешней характеристики торцевого магнитоэлектрического генератора. Предложено техническое решение, позволяющее регулировать и стабилизировать внешнюю характеристику от холостого хода до номинального режима работы. Также создана математическая модель в среде Matlab Simulink, позволяющая исследовать вопросы стабилизации и регулирования выходного напряжения магнитоэлектрического генератора.
  • Ескіз
    Документ
    Обеспечение динамических показателей электропривода на основе двигателя с катящимся ротором
    (НТУ "ХПИ", 2015) Кулинченко, Георгий Васильевич; Масленников, Андрей Михайлович; Багута, Виктор Анатольевич; Дунев, Алексей Александрович
    Проанализированы основные факторы, обеспечивающие увеличение вращающего момента двигателя с катящимся ротором. На основе выбранного направления исследований сформулированы требования к системе управления двигателем. Разработанная схема управления позволяет оптимизировать параметры электропривода запорно-регулирующей арматуры. Полученные результаты показали улучшение динамических показателей электропривода на основе двигателя с катящимся ротором.
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм керування DC-DC перетворювачем для пристрою ослаблення поля
    (НТУ "ХПІ", 2015) Костенко, Іван Олександрович; Петренко, Олександр Миколайович
    Пропонується алгоритм керування DC-DC системою ослаблення поля тягових двигунів змішаного збудження. Наведені структурна схема DC-DC перетворювача та функціональна схема алгоритму керування. Задача виконується за допомогою мікроконтролера, а також ряду допоміжних датчиків, зокрема датчиків струму, температури, обертів, напруги, тощо. Система розглядається на прикладі тролейбусу ЗІУ-9 з резистивно-контакторною системою керування.
  • Ескіз
    Документ
    Охлаждение турбогенераторов большой мощности водородом
    (НТУ "ХПИ", 2015) Кобзарь, Константин Александрович; Гакал, Павел Григорьевич; Овсянникова, Елена Александровна
    В статье обосновано применение водорода для охлаждения машин большой мощности. Предложено соотношение для определения коэффициента теплоотдачи между водородом и внутренними стенками охлаждающих каналов в проводниках обмотки ротора, представляющее собой граничные условия III-го рода. Описаны методики проведения испытаний, позволяющие определить температуру обмотки ротора турбогенератора, и представлены результаты проведенных экспериментов. Выполнено исследование теплового состояния обмотки ротора методом конечных элементов.