Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядається та аналізується ринок виробництва молочної продукції у країні, враховуючи всі політичні, економічні та соціальні умови, які диктує сьогодення. Предметом аналізу виступає підприємство молочної галузі, яке розташоване в Харківській області та здійснює зовнішньоекономічну діяльність.
The article considers and analyzes the market of dairy products in the country, including all political, economic and social conditions that dictate today. The subject of the analysis supports the dairy industry, which is located in Kharkov region and carries out foreign economic activity.

Опис

Ключові слова

стратегічний аналіз, ринок виробництва, зовнішній ринок, конкурентоспроможність, стратегія підприємства, strategic analysis, production, external market, competitiveness, dairy industry, products and business strategy

Бібліографічний опис

Чайкова О. І. Формування стратегії розвитку ЗЕД підприємства молочної галузі / О. І. Чайкова, А. І. Кріштальова, Т. П. Кононенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 53 (1162). – С. 99-101.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced