Перспективи поліпшення теплового стану деталей клапанного вузла дизеля з використанням локального охолодження

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В роботі наведені результати розрахункового дослідження теплонапруженого стану випускного клапана автотракторного дизеля в умовах локального багатоконтурного охолодження деталей клапанного вузла. Проведена розрахункова оцінка ефективності застосування окремих варіантів — контурів охолодження з урахуванням зниження температури клапана і оцінки енергетичних витрат по двигуну. Математична модель передбачає використання методу скінченних елементів (МСЕ).
This paper presents the results of the study estimated heat stress state of the exhaust valve diesel tractor in local multiplanimetric cooling valve parts hub. Conducted estimated assessment of the effectiveness of individual options - cooling systems considering lowering the temperature valve and assessment of energy costs on the engine. Mathematical model involves the use of finite element method (FEM).

Опис

Ключові слова

випускний клапанний вузол, енергетичні витрати, порівняльний аналіз, теплонапружений стан, ДВЗ, exhaust valve unit, heat stress state, energy costs, comparative analysis

Бібліографічний опис

Триньов О. В. Перспективи поліпшення теплового стану деталей клапанного вузла дизеля з використанням локального охолодження / О. В. Триньов, В. Г. Панчошний // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 43 (1152). – С. 144-155.