Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20203
Title: Прогнозування ефективності рекламної діяльності на основі методів економічної динаміки
Other Titles: Forecasting of advertisement efficiency on basis of economic dynamics methods
Authors: Кузьминчук, Наталія Валеріївна
Антонець, Ольга Олександрівна
Keywords: маркетингові комунікації; рекламні заходи; прогноз; комунікаційна ефективність; економічна ефективність; економічна динаміка; marketing communications; promotional purposes; communication efficiency; economic efficiency; economic dynamics; equilibrium state of the system
Issue Date: 2014
Publisher: Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"
Citation: Кузьминчук Н. В. Прогнозування ефективності рекламної діяльності на основі методів економічної динаміки / Н. В. Кузьминчук, О. О. Антонець // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. – Харків : ХАІ, 2014. – № 2 (26). – С. 24-35.
Abstract: У роботі розглянуто проблему прогнозування комунікаційного та економічного ефекту від рекламних заходів, яка є надзвичайно актуальною в ході розробки рекламної кампанії. Висвітлено методи та підходи до прогнозування, що базуються на економіко-математичному моделюванні та найбільш часто використовуються рекламістами на практиці. Запропоновано використання економіко-математичної моделі для прогнозування економічного ефекту від реклами, яка заснована на методах економічної динаміки, зокрема, на різницевих рівняннях. Визначено вид інтегральної кривої моделі, що відображає залучення споживачів у процес купівлі у часі. Здійснено розрахунки за моделлю для товарів, що вже добре відомі ринку та для інноваційних товарів.
The problem of prognostication of communication and economic effect is in process considered from promotional purposes, that is to the very actual during development advertisement campaign. Methods and going near prognostication, that are based on a economic and mathematical design and most often used by ad makers in practice, are considered. The use of economic and mathematical model offers for prognostication of economic effect from an advertisement that is based on the methods of economic dynamics, in particular, on residual equations. The type of the integral crooked model that represents engaged of consumers in purchases in time is certain. Calculations are carried out on a model for commodities that already is well known to the market and for innovative commodities.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20203
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2014_Kuzmynchuk_Prohnozuvannia.pdf604,35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.