Роль регіонального маркетингу у розвитку територій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Українська державна академія залізничного транспорту

Анотація

Удосконалено понятійно-категоріальний аппарат теорії розвитку; відповідно до типологiї моделей розвитку соцiaльно-економiчних систем видiлено три можливих типу їх розвитку: природний, штучний (керовaний), змiшaний (природно керовaний). Запропоновано визначення та структуру (функціональний та ресурсний) соціально-економічого потенціалу регіону. Визначено роль регіонального маркетингу у розвитку територій.
The concept-category vehicle of theory of development is improved; in accordance with типологией of models of development of the socio-economic systems three possible types of their development are selected: natural, artificial (guided), mixed (naturally guided). Determination of socio-economic potential of region is offered as values which are in the propert of his cocks, enterprises, state and company, and also possibility of population to their extended reproduction, possibility of providing to the population of certain quality of life and educational-cultural level; the structure of socio-economic potential of region (functional and resource) is certain the role of the regional marketing is Certain in development of territories.

Опис

Ключові слова

регіональний маркетинг, регіон, соціально-економічний потенціал регіону, regional marketing, region, socio-economic potential of region

Бібліографічний опис

Кузьминчук Н. В. Роль регіонального маркетингу у розвитку територій / Н. В. Кузьминчук // Вісник економіки транспорту і промисловості = The Bulletin of Transport and Industry Economics : зб. наук.-практ. ст. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – № 44. – С. 231-236.