Комп’ютерний підхід врівноваження швидкообертових валів трансмісійних машин

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

На базі пакету ANSYS запропоновано алгоритм стартового комп'ютерного балансування швидкообертових деталей, які по даним електронних креслень неврівноважені. Пропонується ще на стадії проектування вносити ціленаправлені корективи у заздалегідь вибрані проектні параметри, які покращують якість функціоналу. Проведені розрахунки моделі колінчастого вала дизеля показали, що шляхом незначних змін варійованих розмірів противаг можливо суттєво зменшити стартову неврівноваженість.
In-process on the base of package of ANSYS the algorithm of the starting computer balancing of high-speed details which from data of electronic drafts is unbalanced is offered. It is suggested yet on the stage of planning to bring in purposeful corrections in the beforehand chosen project parameters which improve quality of functional. The conducted calculations of model of crankshaft of diesel rotined that by the insignificant changes of sizes of counterbalances it is possible substantially to decrease starting mental instability.

Опис

Ключові слова

балансування роторів, колінчастий вал, метод скінченних елементів, balancing of rotors, crankshaft, finite elements method

Бібліографічний опис

Грищенко В. М. Комп’ютерний підхід врівноваження швидкообертових валів трансмісійних машин / В. М. Грищенко, Р. В. Бойков // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Динаміка і міцність машин. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 57 (1166). – С. 30-35.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в