Критериальные проблемы формирования готовности будущего инженера-педагога к созданию и использованию электронных учебных пособий в профессиональной деятельности
Дата
2010
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
У статті викладаються критеріальні проблеми формування готовності майбутніх
інженерів-педагогів до створення і використання електронних навчальних посібників у
професійній діяльності, розроблено показники готовності й наведено приклади їхнього
розрахунку.
The criterion problems of formation of readiness of the future engineers-teacher to creation and use of electronic educational manuals in professional work, parameters of readiness are developed and the examples of their calculation are resulted is stated in article.
The criterion problems of formation of readiness of the future engineers-teacher to creation and use of electronic educational manuals in professional work, parameters of readiness are developed and the examples of their calculation are resulted is stated in article.
Опис
Ключові слова
психологическая литература, образовательные процессы, диссертации, средства диагностики, оценка готовности, средства обучения
Бібліографічний опис
Ашеров А. Т. Критериальные проблемы формирования готовности будущего инженера-педагога к созданию и использованию электронных учебных пособий в профессиональной деятельности / А. Т. Ашеров, Т. С. Бондаренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2010. – № 1. – С. 82-90.