Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20624
Назва: Критериальные проблемы формирования готовности будущего инженера-педагога к созданию и использованию электронных учебных пособий в профессиональной деятельности
Інші назви: Тhe criterion problems of formation of readiness of the future engineer-teacher to creation and using of electronic educational manuals in professional work
Автори: Ашеров, Акива Товиевич
Бондаренко, Т. С.
Ключові слова: психологическая литература; образовательные процессы; диссертации; средства диагностики; оценка готовности; средства обучения
Дата публікації: 2010
Видавництво: НТУ "ХПИ"
Бібліографічний опис: Ашеров А. Т. Критериальные проблемы формирования готовности будущего инженера-педагога к созданию и использованию электронных учебных пособий в профессиональной деятельности / А. Т. Ашеров, Т. С. Бондаренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2010. – № 1. – С. 82-90.
Короткий огляд (реферат): У статті викладаються критеріальні проблеми формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до створення і використання електронних навчальних посібників у професійній діяльності, розроблено показники готовності й наведено приклади їхнього розрахунку.
The criterion problems of formation of readiness of the future engineers-teacher to creation and use of electronic educational manuals in professional work, parameters of readiness are developed and the examples of their calculation are resulted is stated in article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20624
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tipuss_2010_1_Asherov_Kriterialnye.pdf270,37 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.