Критериальные проблемы формирования готовности будущего инженера-педагога к созданию и использованию электронных учебных пособий в профессиональной деятельности

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

У статті викладаються критеріальні проблеми формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до створення і використання електронних навчальних посібників у професійній діяльності, розроблено показники готовності й наведено приклади їхнього розрахунку.
The criterion problems of formation of readiness of the future engineers-teacher to creation and use of electronic educational manuals in professional work, parameters of readiness are developed and the examples of their calculation are resulted is stated in article.

Опис

Ключові слова

психологическая литература, образовательные процессы, диссертации, средства диагностики, оценка готовности, средства обучения

Бібліографічний опис

Ашеров А. Т. Критериальные проблемы формирования готовности будущего инженера-педагога к созданию и использованию электронных учебных пособий в профессиональной деятельности / А. Т. Ашеров, Т. С. Бондаренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2010. – № 1. – С. 82-90.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced