Емпірико-сенсуалістичний напрямок філософії нового часу та його значення для освіти

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

Анотація

Постановка проблеми. Сучасна система освіти має потребу в новій парадигмі. Імовірно, крапкою відліку в даному твердженні повинне стати пояснення того, що є характерним для сьогоднішньої парадигми й з чого вона зростала. Мета. Показати, що епістемологічна (емпірико-сенсуалістична) концепція Дж. Локка стала однією із домінуючих ліній у формуванні освіти Нового часу. Завдання. Проаналізувати, на якому грунті формувалася концепція пізнання, що передує Новому часу, і як вона вплинула на емпіричний погляд пізнання з перевагою чуттєво-споглядальних елементів.

Опис

Ключові слова

система освіти, освітні парадігми, концепція пізнання, Локк Джон, філософія Дж. Локка, протестантські педагоги, Новий час, освіта 15-16 ст.

Бібліографічний опис

Дольська О. О. Емпірико-сенсуалістичний напрямок філософії нового часу та його значення для освіти / О. О. Дольська // Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Сер. : Філософія : зб. наук. пр. – Харків : ХНПУ, 2009. – Вип. 29. – С. 31-37.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced