Емпірико-сенсуалістичний напрямок філософії нового часу та його значення для освіти
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди
Анотація
Постановка проблеми. Сучасна система освіти має потребу в новій парадигмі. Імовірно, крапкою відліку в даному твердженні повинне стати пояснення того, що є характерним для сьогоднішньої парадигми й з чого вона зростала. Мета. Показати, що епістемологічна (емпірико-сенсуалістична) концепція Дж. Локка стала однією із домінуючих ліній у формуванні освіти Нового часу. Завдання. Проаналізувати, на якому грунті формувалася концепція пізнання, що передує Новому часу, і як вона вплинула на емпіричний погляд пізнання з перевагою чуттєво-споглядальних елементів.
Опис
Ключові слова
система освіти, освітні парадігми, концепція пізнання, Локк Джон, філософія Дж. Локка, протестантські педагоги, Новий час, освіта 15-16 ст.
Бібліографічний опис
Дольська О. О. Емпірико-сенсуалістичний напрямок філософії нового часу та його значення для освіти / О. О. Дольська // Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Сер. : Філософія : зб. наук. пр. – Харків : ХНПУ, 2009. – Вип. 29. – С. 31-37.