Емпірико-сенсуалістичний напрямок філософії нового часу та його значення для освіти
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди
Анотація
Постановка проблеми. Сучасна система освіти має потребу в новій парадигмі. Імовірно, крапкою відліку в даному твердженні повинне стати пояснення того, що є характерним для сьогоднішньої парадигми й з чого вона зростала. Мета. Показати, що епістемологічна (емпірико-сенсуалістична) концепція Дж. Локка стала однією із домінуючих ліній у формуванні освіти Нового часу. Завдання. Проаналізувати, на якому грунті формувалася концепція пізнання, що передує Новому часу, і як вона вплинула на емпіричний погляд пізнання з перевагою чуттєво-споглядальних елементів.
Опис
Ключові слова
система освіти, освітні парадігми, концепція пізнання, Локк Джон, філософія Дж. Локка, протестантські педагоги, Новий час, освіта 15-16 ст.
Бібліографічний опис
Дольська О. О. Емпірико-сенсуалістичний напрямок філософії нового часу та його значення для освіти / О. О. Дольська // Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Сер. : Філософія : зб. наук. пр. – Харків : ХНПУ, 2009. – Вип. 29. – С. 31-37.