Трансформаційні процеси в освіті: до визначення методологічних основ інформатизації суспільства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Українська академія наук

Анотація

Проаналізовано проблеми методології інформатизації суспільства. В центрі уваги авторів така складова інформаційного суспільства, як інтелект. Висвітлення трансформаційних процесів в освіті пов'язано із розумінням розуму. Автори пропонують ввести до методологічних підходів інформатизації суспільства концепцію використання моделі трансформації раціональності в освіті.
The article is devoted to the problems of methodology of informatization of society. In a spotlight authors such making informative society, as intellect. Illumination of transformation processes in education is linked with understanding reason. Authors suggest to deliver to methodological approaches of informatization of society conception of the use of model of transformation of rationality in education.

Опис

Ключові слова

інформаційне суспільство, інформатизація, трансформація раціональності, освіта, розум, інтелект, модель типів раціональності, informative society, informatization, transformation of rationality, education, reason, intellect, model of types of rationality

Бібліографічний опис

Дольська О. О. Трансформаційні процеси в освіті: до визначення методологічних основ інформатизації суспільства / О. О. Дольська, І. М. Харченко // Гілея: науковий вісник : зб. наук. пр. – Київ : ВІР УАН, 2010. – Вип. 41. – 11 с.