Культура как основа качества социального образования

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

У статті розглянуто проблему культурологічної компетентності соціального працівника і її структуру. Проаналізовано взаємозв'язок соціалізації і культури в рамках становлення особистості як суб'єкта суспільного розвитку. Досліджено поняття “культура” у працях видатних педагогів і філософів, а також проаналізовано основні напрями розвитку освіти як соціокультурного чинника. Висвітлено практичну діяльність науково-навчального центру соціокультурних досліджень, який покликаний реалізувати нову культурно-освітню ідею, співвіднесену з реальними можливостями й умовами її здійснення в конкретному соціокультурному середовищі.
In the article the problem of culturological competence of social worker and its structure is considered. Intercommunication of socialization and culture within the framework of becoming of personality as a subject of public development is analyzed. Notion of “culture” in labors of prominent teachers and philosophers is explored, and also basic directions of development of education as a socio and culturological factor are analyzed. Practical activity of scientifictraining center of socio and culturological researches, which is called to realize a new culture and educational idea correlated with the real possibilities and terms of its realization in a concrete socio and culturological environment is lighted up.

Опис

Ключові слова

самоидентификация, компетентность, культурологическая ориентированность, формы культуры, ценности, социальная служба

Бібліографічний опис

Жиров М. С. Культура как основа качества социального образования / М. С. Жиров // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2010. – № 2. – С. 31-38.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced