Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20961
Title: Вплив масової комунікації на економічну поведінку
Authors: Афенченко, Г. В.
Keywords: масова інформація; форма спілкування; ЗМІ; масова свідомість; зв'язки; формування довіри
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Афенченко Г. В. Вплив масової комунікації на економічну поведінку / Г. В. Афенченко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 261-263.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20961
Appears in Collections:Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afenchenko_Vplyv_2014.pdf285,16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.