Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20961
Назва: Вплив масової комунікації на економічну поведінку
Автори: Афенченко, Г. В.
Ключові слова: масова інформація; форма спілкування; ЗМІ; масова свідомість; зв'язки; формування довіри
Дата публікації: 2014
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Афенченко Г. В. Вплив масової комунікації на економічну поведінку / Г. В. Афенченко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 261-263.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20961
Розташовується у зібраннях:Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Afenchenko_Vplyv_2014.pdf285,16 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.