Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфенченко, Г. В.uk
dc.date.accessioned2016-04-19T08:13:52Z-
dc.date.available2016-04-19T08:13:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАфенченко Г. В. Вплив масової комунікації на економічну поведінку / Г. В. Афенченко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 261-263.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20961en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectмасова інформаціяuk
dc.subjectформа спілкуванняuk
dc.subjectЗМІuk
dc.subjectмасова свідомістьuk
dc.subjectзв'язкиuk
dc.subjectформування довіриuk
dc.titleВплив масової комунікації на економічну поведінкуuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afenchenko_Vplyv_2014.pdf285,16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.