Організація випуску продукції під власною торговою маркою

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

НТУ "ХПІ", конкуренція, українські споживачі, ринок товарів, продаж, ціни

Бібліографічний опис

Чернобровкіна С. В. Організація випуску продукції під власною торговою маркою / С. В. Чернобровкіна // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 198-200.