Організація випуску продукції під власною торговою маркою
Вантажиться...
Дата
2014
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
НТУ "ХПІ", конкуренція, українські споживачі, ринок товарів, продаж, ціни
Бібліографічний опис
Чернобровкіна С. В. Організація випуску продукції під власною торговою маркою / С. В. Чернобровкіна // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 198-200.