Оцінка конкурентоспроможності підприємства та фактори її підвищення
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядаються способи оцінки та фактори підвищення конкурентоспроможності підприємств в сучасних економічних умовах. Наголошується, що стійке зростання конкурентоспроможності компаній може бути забезпечено тільки за умови довгострокового, безперервного і поступального вдосконалення всіх детермінант функціонування підприємств. Своєчасне дослідження стану системи конкурентних переваг дозволяє виявити резерви підвищення конкурентоспроможності підприємств. Своєчасне регулювання, оцінка та розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства є запорукою його успішного функціонування та фінансової стійкості в майбутньому.
Опис
Ключові слова
кон'юнктура, ринок, маркетинг, витрати, продукція, environment, market, marketing, costs
Бібліографічний опис
Кобєлєв В. М. Оцінка конкурентоспроможності підприємства та фактори її підвищення / В. М. Кобєлєв, В. І. Болтенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 60 (1169). – С. 60-64.