Сучасні проблеми маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

глобалізація, конкуренція, споживачі, інформатизація, економіка, криза

Бібліографічний опис

Кобєлєв В. М. Сучасні проблеми маркетингу / В. М. Кобєлєв, А. В. Кобєлєва // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 183-185.