Методи удовлетворения потребителей

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

В статті розглянуто основні методи задоволення споживачів на прикладі роботи відомих фірм. Розглянуто процес формування очікувань споживача і аспекти очікуваної цінності товару або послуги для нього. Зв`язок між високих рівнем задоволення споживачів та їх лояльністю до торгової марки чи фірми. Також наведен приклад інноваційної практики впровадження системи управління якістю в органах місцевого самоврядування на основі ISO 9001:2000.
The article reviews the basic methods of customer satisfaction by the example of famous companies. The process of forming expectations and aspects of the expected values of the goods or services for it. Relationship between high levels of customer satisfaction and their loyalty to the brand or company. There is an example of innovative practice implementation of quality management in local government, based on ISO 9001:2000.

Опис

Ключові слова

система управления качеством, уровень доходов, менеджмент, гражданская защищенность, органы власти, customer satisfaction, brand

Бібліографічний опис

Адонина А. В. Методи удовлетворения потребителей / А. В. Адонина // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Автоматика и приборостроение. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2010. – № 23. – С. 3-6.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced