Взаимосвязь маркетинговых стратегий и планов
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
экономика, бизнес, фирма, продажи, конкурентоспособность, клиенты
Бібліографічний опис
Шкебий Г. П. Взаимосвязь маркетинговых стратегий и планов / Г. П. Шкебий, Н. И. Ларка // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 185-187.