Взаимосвязь маркетинговых стратегий и планов

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

экономика, бизнес, фирма, продажи, конкурентоспособность, клиенты

Бібліографічний опис

Шкебий Г. П. Взаимосвязь маркетинговых стратегий и планов / Г. П. Шкебий, Н. И. Ларка // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 185-187.