Методи та результат процесу сегментації ринку туристських послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

економіка, споживчі ринки, метод продуктової сегментації, метод функціональних карт, метод таксономії, метод К- сегментації

Бібліографічний опис

Шумлянська Н. В. Методи та результат процесу сегментації ринку туристських послуг / Н. В. Шумлянська // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 196-198.