Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічна етика"

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Метою вивчення дисципліни "Педагогічна етика" є формування у майбутніх викладачів вищої школи моральних цінностей педагогічної професії через засвоєння її нормативних засад, розвиток і саморозвиток професійної етичної культури на рефлексивній основі. У методичних вказівках міститься програма курсу, методичні вказівки до самостійної роботи студентів, контрольне завдання з курсу для студентів заочної форми навчання, інформаційно-методичне забезпечення дисципліни. Призначений для магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи".

Опис

Ключові слова

професійна культура, педагогічна етика, викладачі вищої школи, вимоги до викладача, педагогічна професійна культура, педагогіка, етика, моральна культура, педагогічний гуманізм, педагогічний оптимізм, колективізм, категорії етики, моральна відповідальність, моральна свідомість, моральна діяльність педагога, педагогічна майстерність, моральні відносини, системи відносин

Бібліографічний опис

Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічна етика" : для студ. денної та заочної форм навч. освітнього ступеню "магістр" спец. 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" / уклад. Н. В. середа, О. С. Пономарьов ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – 68 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced