Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічне спілкування та риторика"

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Предметом педагогічної риторики є найважливіша сфера професійної педагогічної діяльності – педагогічне спілкування, культура, етика та техніка мовлення, принципи ораторської майстерності, особливості публічного виступу, специфіка академічного та наукового мовлення. Метою вивчення дисципліни "Педагогічне спілкування та риторика" є надання студентам систематизованих знань із теоретичних засад педагогічної риторики та формування практичних вмінь у педагогічному спілкуванні. Методичні вказівки призначені для магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи".

Опис

Ключові слова

викладачі вищої школи, вимоги до викладача, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, педагогічна професійна культура, етика, техніка мовлення, педагогічна риторика, ораторське мистецтво

Бібліографічний опис

Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічне спілкування та риторика" : для студ. денної та заочної форм навч. освітнього ступеню "магістр" спец. 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" / уклад. Н. В. Середа, Т. О. Солодовник ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – 64 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced