Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21390
Title: Управління вартістю бренд-капіталу на різних стадіях життєвого циклу торгової марки
Authors: Воліков, В. В.
Ларка, Микола Іванович
Keywords: економіка; брендинг; маркетингова стратегія підприємства; попит; ринок; товари-замінники
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Воліков В. В. Управління вартістю бренд-капіталу на різних стадіях життєвого циклу торгової марки / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 174-177.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21390
Appears in Collections:Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014"
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volikov_Upravlinnia_2014.pdf237,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.