Управління вартістю бренд-капіталу на різних стадіях життєвого циклу торгової марки
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
економіка, брендинг, маркетингова стратегія підприємства, попит, ринок, товари-замінники
Бібліографічний опис
Воліков В. В. Управління вартістю бренд-капіталу на різних стадіях життєвого циклу торгової марки / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 174-177.