Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлександров, Евгений Евгеньевичru
dc.contributor.authorПидашов, В. В.ru
dc.date.accessioned2013-09-12T08:52:35Z-
dc.date.available2013-09-12T08:52:35Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationАлександров Е. Е. Оптимизация параметров систем подрессоривания гусеничных машин (стохастический вариант) / Е. Е. Александров, В. В. Пидашов // Интегрированные технологии и энергосбережение. – 2005. – № 2. – С. 77-81.ru
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2140-
dc.description.abstractA parametric synthesis of suspension system of track vehicles with use of method of factorial experiment with account of casual micro profile of the road is described. Decision of stochastic task is revealed. It’s spoken about efficiency of the use of this method due to broad possibilities of parameters vari ation of suspensionen
dc.language.isoru-
dc.publisherНТУ "ХПИ"ru
dc.subjectмикро профиль дорогиru
dc.subjectподвеска гусеничных машинru
dc.subjectфункция регрессииru
dc.subjectоднородность дисперсииru
dc.subjectтранспортное гусеничное средствоru
dc.titleОптимизация параметров систем подрессоривания гусеничных машин (стохастический вариант)ru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Інтегровані технології, процеси і апарати"
Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ITE_2005_2_Aleksandrov_Optimizatsiya parametrov STOKh.pdf354,26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.