Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21416
Title: Роль та сучасні методи маркетингових досліджень у бізнесі
Authors: Журавльова, М. О.
Keywords: економіка; розвиток ринку; конкурентне середовище; товар; продукція; мотивація споживачів
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Журавльова М. О. Роль та сучасні методи маркетингових досліджень у бізнесі / М. О. Журавльова // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 181-183.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21416
Appears in Collections:Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhuravlova_Rol_2014.pdf336,99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.